Uproszczone zasady wynajmu rusztowań (przy pierwszym wynajmie)
Przed wynajmem:
- Wypełnione zlecenie i upoważnienie dostarczyć osobiście lub e-mail. (Pobierz zlecenie | Pobierz upoważnienie)
- Odpowiedź firmy Rental w formie oferty.
- Akceptacja oferty przez Najemce.
- Faktura pro-forma, o ile płatność przelewem.
Dzień wynajmu:
- Przedstawienie wymaganych dokumentów:
a) Oryginalne zamówienie podpisane przez osobę reprezentującą firmę Najemcy lub posiadające pisemne pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Najemcy (konieczna kopia pełnomocnictwa)
b) Upoważnienie do podpisania umowy i odbioru sprzętu dla osób innych niż wymienione w pkt 1
c) Dokument potwierdzający tożsamość osoby podpisującej umowę i odbierającej sprzęt. (w przypadku osób indywidualnych wymagany drugi dokument potwierdzający tożsamość). - Podpisanie umowy i wpłata zwrotnej kaucji
- Wpłata zaliczki za deklarowany okres wynajmu lub potwierdzenie wykonania przelewu.
- Odbiór sprzętu i jego pokwitowanie. (możliwa jest nasza dostawa).
Zwrot:
- Zwrot sprzętu i jego pokwitowanie.
- Rozliczenie końcowe za wynajem.
- Zwrot kaucji.
Uwagi dodatkowe:
- W każdej chwili istnieje możliwość dobrania lub zwrotu części sprzętu.
- Warunkiem przedłużenie okresu najmu jest pisemna zgoda od firmy Rental.
- Zastrzegamy sobie Prawo do odmówienia wynajmu lub żądania dodatkowych dokumentów.
- Możliwa jest negocjacja warunków i cen za wynajem.
Zapraszamy.